Het is bijna zover!

16 december 2019 - Groningen, Nederland

December
De laatste maandjes zijn aangebroken. Het is bijna zover!
Daarbij is ook de laatste maand aangebroken dat ik inwoner ben van de prachtige studentenstad Groningen. De afgelopen tweeëneenhalf jaar heb ik hier met plezier gewoond en gesturdeerd als hbo-verpleegkundgie. Ik heb leuke nieuwe mensen ontmoet en vrienden gemaakt. Ik zal het Grunn missen, ik zal de verse groente en fruit van de markt missen, ik zal mijn lieve vriendinnetjes missen, ik zal mijn gezellige kleine kamertje missen, ik zal alle fietsende studenten missen, ik zal Groningen missen !! Een hoofdstuk in mijn leven dat ik met positieve herinneringen afsluit.

Januari
Vanaf januari ben ik weer inwoner in Dalen en mag ik gezellig weer thuis thuis wonen. Dalen, het prachig dorp waar ik ben opgegroeid en mijn jeugd heb doorgebracht. Hier zal ik dan ook nog even lekker van genieten voordat ik de vetrek. Voordat ik vertrek ga ik natuurlijk nog een (afscheids)feestje geven!! Kijk er nu al naar uit !

Februari
In februari start de echte uitdaging namelijk een half jaar stage lopen in Tanzania. Dit zal tegelijkertijd ook het laatste halve jaar van mijn opleiding tot hbo-verpleegkunde zijn. Super spannend dus allemaal...  Na meer dan een half jaar voorbereiding en waaronder Swahili leren, boeken van vlucht, verzekeringen regelen en mentaal voorbereiden, ben ik er klaar voor en heb ik er ontzettend veel zin in!!!

1. Helen Struik-de Gunst:
    17 december 2019
    Super knap en dapper allemaal lieve Inge. Ik ben super trots op je! En dankbaar dat ik zo mag meedenken en doen in de voorbereidingen voor deze reis.
    Zo goed dat jij je dromen leeft.
    Liefs Helen
  2. Janet fonk:
    29 januari 2020
    Hallo Inge nov even en je droom stage gaat beginnen, een ervaring voor het leven. Ik vind het erg leuk je ervaringen te volgen. Als verpleegkundige ben ik natuurlijk er benieuwd naar de verschillen. Afscheid zal even pittig zijn en dan... leuk het te volgen