Mwanza in corona tijden

8 mei 2020 - Mwanza, Tanzania

Alweer even een poosje geleden dat ik wat heb gepost.

Ondertussen is het alweer mei. De zon begint ook al goed te schijnen en het regenseizoen is wel zowat over.

Ik ben aan het afronden en alle bewijsstukken van stage zijn binnen. Het schiet al aardig op. Mondkapjes zijn hier al verplicht in het ziekenhuis en op straat worden ze ook steeds meer gedragen.

Momenteel zijn we aan het afwachten hoe alles gaat verlopen. Maar we hebben alle tijd dus kijken het per dag of per week aan.

Lisa en ik vermaken ons nog elke dag. We missen het wel om niet elke dag naar het ziekenhuis te gaan voor stage. De mensen daar zijn zo verwelkomend.

We waren van plan om te verhuizen maar dat lukt helaas niet aangezien het ziekenhuis onze veiligheid wil waarborgen en dat lukt niet op andere plaatsten. Wellicht dat dat komt als het allemaal wat rustiger is hier.

Gisteren hebben we een thee gehad die corona zou moeten tegengaan... Nou dat spul was pittig joh. Kan niet anders dan dat het alles in je keel wegbrand 😲

Goed om te lezen dat Nederland weer rustig aan de goede kant op gaat.

Hier zullen we nog even moeten afwachten. Maar ik zit nog elke dag heerlijk te genieten van de cultuur, de mensen, de zon en de omgeving! 🇹🇿 ☀

Hier nog wat foto's van de afgelopen periode

IMG-20200507-WA0003DSC_0530DSC_0482DSC_0476DSC_0535